De kop is eraf - Reisverslag uit Aalst, België van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu De kop is eraf - Reisverslag uit Aalst, België van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu

De kop is eraf

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

18 Juni 2013 | België, Aalst

Zaterdagmorgen gingen we van start. Het zou een zware dag worden. Eerst kregen we een forse regenbui, die we toch maar even in het tunneltje bij Uithoorn afgewacht hebben. Daarna begin het zeer fors te waaien uit het zuidwesten, precies de richting die we op moesten. Zwoegen tegen de wind in was het dus. Bij Leiden pakten we de route op en via Capelle aan de Ijssel, Krimpen aan de Lek (diverse pontjes) en Kinderdijk kwamen we aan in Dordrecht. Alleen via de afhaalchinees kon we nog eten krijgen.
De volgende dag fietsten we vis de Moerdijkbruggen en Breda naar het Belgische Rijkevorsel. De wind was ons gelukkig wat beter gezind
Maandag ging de tocht verder Belgie in, we hadden nog niet besloten waar we de tent zouden opslaan. Uiteindelijk deden we dat helemaal niet want de beste keuze bleek Aalst, waar we hebben overnacht in Hotel de la Gare, een wat vervallen gelegenheid aan het Statieplein.

• 18 Juni 2013 - 10:07

Janneke:

Hallo mannen! Goed te lezen dat jullie al een lekker eindje op weg zijn. Zaterdag was inderdaad wel een heel stormachtige dag om te starten (ik ben bijna van de tee ground afgeblazen )-: ) en ik vroeg me af of jullie wellicht een dagje zouden wachten? Nu gaan jullie te warmte tegemoet en kunnen de regenjackjes opgeborgen worden en de "out of bounce" palen lekker bijkleuren. Succes en goed vervolg van jullie reis samen!

Groet,
    Janneke

• 18 Juni 2013 - 10:18

Hans:

dank voor verslag
    echt vader (gefocused)-zoon (quasi-ontspannen). althans dat beeld geven de foto's mij

• 18 Juni 2013 - 13:32

Wilma:

Hi Jan, ziet er uit als een goed begin, nu nog " even" wat hete dagen trotseren..;-) succes Gr Wilma

• 18 Juni 2013 - 19:59

Iljitsj:

Hallo Jan,
    Www.theopulentgolfer.com kan je lezen over golfparadijzen, als je even niet onderweg bent.
    Iljitsj

• 18 Juni 2013 - 22:34

Henriette :

Mannen,

Tja zaterdag,winkkracht 7, was nu niet de meest favoriete startdag....... maar bikkels als jullie gaan natuurlijk gewoon door. Vandaar moet het lekker warm geweest zijn en morgen nog iets warmer........... Veel drinken dus! De kleur zal nu letterlijk op de witte benen vliegen ..... Geniet van de tocht en de gezelligheid als vader en zoon! Ik kijk uit naar jullie volgende verslag!

Groet,
    Henriette

• 19 Juni 2013 - 12:37

Sue:

Hallo Jan & Arno..................I did wander what the e mail was all about..........spam or what ???!!!
    Good to see you both together.......A relaxing holiday, Arno ??? No baby seat on the bicycle ??? Enjoy the fresh air & countryside. Love from us both in the UK

• 20 Juni 2013 - 10:09

Maggie:

Hallo stoere mannen,
    Leuk om jullie verslag te lezen. Jullie krijgen het niet cadeau zeg. Ik hoop dat jullie toch veel genieten.
    Ik wens jullie nog veel plezier samen, hartelijke groet,
    Maggie