daarheen.. en weer terug - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu daarheen.. en weer terug - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu

daarheen.. en weer terug

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

17 Augustus 2010 | Nederland, Uithoorn

Ja, ik ben weer thuis! Na een reis van meer dan 24 uur met vijf overstappen, in Budapest, Gyor, Wenen, Salzburg en Munchen aangekomen in Amsterdam. Net zoals vorig jaar was het metrostation Amsterdam CS gesloten, dus heb ik het laatste stuk naar Uithoorn ook gefietst. Dat brengt het totaal op 2631 km. Mijn ervaring is dat daarvan 10% uit omrijden wegens verdwalen of zoeken naar restaurant of camping bestaat, dus de route bestaat dan uit ongeveer 2400 km, wat wel klopt met de beschrijving.
Terugkijkend moet ik zeggen dat het een prachtige en interessante tocht was, niet al te moeilijk, want grotendeels vlak. Het weer was over het algemeen goed, maar het was vaak erg vochtig. Bijna elke keer heb ik de tent 'smorgens wegens condens nat ingepakt.Daarom ook een aantal keren een fiks onweer (Overigens heeft de tent het na tien jaar trouwe dienst begeven en ik heb hem in Budapest achtergelaten).

• 17 Augustus 2010 - 08:28

Hans:

Welkom thuis. Ben benieuwd naar de foto,s en een Hongaarse Maaltijd

• 17 Augustus 2010 - 13:07

Anke:

Welkom thuis, Jan.
    Hoe voel je je? Blij weer terug te zijn in dit verWilder(s)de land?

• 18 Augustus 2010 - 05:51

Henk Wevers:

Heb genoten van je verhalen, zij het met tussenpozen door eigen vakantie.
    Ik ben geen trekker van nature, maar op deze manier wordt het wel aanlokkelijk.
    En nu .... weer een potje tennissen?

• 19 Augustus 2010 - 12:00

Ellen En Egbert:

Leuk om je verhaal te lezen.
    we hebben je ontmoet op de camping net in Hongarije. Onze eerste camping sinds weken. Het was leuk om je te ontmoeten, maar voor je rust kun je beter wildkamperen. Goed dat je weer heelhuids thuis bent en niet bent weggespoeld.

Groeten Ellen en Egbert