Terug in Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu Terug in Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu

Terug in Boedapest

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

11 Augustus 2010 | Hongarije, Boedapest

Vanuit Hodmozovasarhely was het nog een dag fietsen naar de laatste halteplaats Gyula, aan de Roemeense grens. Dat ging niet eens zo makkelijk vanwege tegenwind en slecht wegdek, maar uiteindelijk toch gearriveerd. 'Savonds geinformeerd naar de mogelijkheden van een terugreis per trein, maar bij het station spraken ze alleen maar hongaars, dus dat lukte niet zo. De volgende morgen bij de Tourist Info zocht een vriendelijke dame het allemaal piekfijn voor mij uit, en zo zat ik dinsdag om 12 uur in het boemeltje naar Bekescaba, overstappen, en om kwart voor 4 in Boedapest. Ook de camping wist ik weer prima te vinden. Vandaag Boedapest in.
Aquincum, de oude romeinse vestiging heb ik als eerste bekeken. Daarna de centrale markt en nu zit ik bij de Tourist Info te internetten. Verder eens kijken of het lukt om iets met Ella af te spreken.
Zaterdag gaat de trein terug naar Nederland.

• 11 Augustus 2010 - 14:16

Henriette:

Jan,
    Je hebt het maar weer gedaan! Een prachtige trip!
    Leuke foto's. Ik kom snel langs om je verhalen te horen en ik kan nog wel wat fotografeer tips gebruiken. Ben nog niet helemaal up to speed met mijn nieuwe camera :)

Tot in NL.

Groetjes,
    Henriette

• 12 Augustus 2010 - 14:34

Frits:

Jan, ben nu weer helemaal bij met je mooie verhalen en foto's. Geniet nog van de laatste dagen van je tocht, goede thuisreis!

hg, Frits

• 13 Augustus 2010 - 21:24

Arno:

Jaja, het zit er al weer bijna op!

Begrijp ik nou goed dat Ella in Boedapest is ?!? Ennuh, volg je de kampioenschappen zwemmen daar nog? De Fransen zijn net zoals twee weken geleden enorm medailles aan het binnenhalen! =)

Goede terugreis morgen, en tot snel! (uh.. wij zijn in NL op 12 september)

Arno