Een bekend stukje - Reisverslag uit Mainz, Duitsland van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu Een bekend stukje - Reisverslag uit Mainz, Duitsland van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu

Een bekend stukje

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

16 Juli 2010 | Duitsland, Mainz

Na Keulen ging de route via Remagen naar Koblenz, waar we ook vorig jaar hadden overnacht. Vandaar langs de Rijn naar Bingen, ook bekend van vorig jaar, met de camping met de restanten van de Hindenburgbrucke. Vandaag een kort stuk naar Mainz, waar ik sit zit te schrijven. Vanaf nu gaat de route de Rijn verlaten en gaat verder langs de Main
Gelukkig terf ik hier na enig zoek een internetcafe waar ik wel foto's kan oploaden. Hier zijn ze!

• 16 Juli 2010 - 19:26

Laurens:

Ha Jan, je houdt de vaart er goed in zo te zien! Alweer bij Bonn aangeland. Fijn ook, de foto's erbij.

Hoe is het weer daar nu? Ik zie 31 graden boven het bericht staan, klopt dat? Hier nu afgekoeld en wat wisselvallig. Maar gelukkig niet zo drukkend heet meer.

Groet,

Laurens

• 16 Juli 2010 - 20:12

Anke:

Dag Jan, Op de valreep nog even je laatste verslag gelezen. Ik vertrek straks richting de Provence. Je vordert goed, lijkt het. Ik hoop voor je dat het niet te heet wordt. Bij ons wordt het volgende week weer goed warm - leuk voor de Nijmeegse Vierdaagse-wandelaars!?
    Toi, toi verder

• 19 Juli 2010 - 19:45

Truus:

Dit is natuurlijk wel heel bijzonder dat ik dit zonder handleiding helemaal realiseer. Dat je nog leeft is mij een raadsel met al die ontberingen. Met je huis gaat het goed, de plantjes worden ook zo goed verzorg he..
    Is het nog leuk? Hier wel. Ik ben druk met de voorbereidingen voor de verbouwing en ga morgen naar Oldemark, dat ligt bij de Weerribben, maar dat wist je natuurlijk al lang. Het is wel een hard gelach/gelag? dat ik nu voor mezelf moet koken, maar ja, dat kan ik natuurlijk erg goed.
    Nou, nog veel plezier en neem maar een aapje voor me mee.

liefs Truus

• 20 Juli 2010 - 14:47

Janneke:

Ha die Jan,

Ik was (zoals je weet) een aantal dagen golfen in Duitsland (ook noodweer en super heet weer gehad.....) en heb je eerste verslagen pas nu gelezen. Goed te lezen/zien dat je reis voorspoedig verloopt. De foto's zijn weer prachtig!

• 21 Juli 2010 - 07:30

Ruud Rotteveel:

Beste Jan, namens alle G.O.F. ers wens ik je nog een goede en voorspoedige reis toe. Op naar Boedapest!! Wij golfen wel voor je, de eerste hole in one is gevallen gisteren, Engel Ripmeester op hole 14. Groet,
    Ruud

• 22 Juli 2010 - 04:58

Henk Wevers:

Het lukt nu om je verhalen te lezen, in het begin waren er problemen.
    Je krijgt het niet cadeau deze keer, zo hoort het ook; zonder een beetje afzien smaakt de overwinning minder goed.
    Sterkte de komende tijd en geniet vooral. Wij gaan zaterdag op vakantie, klassiek zonder laptop e.d. dus zullen je niet kunnen volgen.