In de Crete - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu In de Crete - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu

In de Crete

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 Juli 2009 | Italië, Rome

Gisteren in Siena, vandaag, na een korte maar mooie etappe in Casciano di Murlo, wat de computer vast niet kent. De camping hier is bijna een Nederlandse kolonie, zoveel auto's met geel nummerbord zie je hier. Het uitzicht vanaf de camping is fantastisch maar ik betwijfel of de foto daar recht aan doet. Bij de Tabacchai in het dorp zit ik hier mijn verslagje te tikken.
Na een lange een inspannende tocht was ik gisteren in Siena aangekomen. Omdat ik twee dagen in Florence was blijven hangen had Gerard mij weer ingehaald en zo troffen we elkaar op camping Colleverde. We hebben samen gegeten in het restaurant van de camping dat sinds mijn vorige bezoek behoorljk was geupgrade in ambience en kwaliteit. Daarna zijn we het inmiddels nachtelijke Siena ingegaan, dat een enorme sfeer heeft! De foto's geven daar hopelijk iets van weer. (Laurens: de Salla del attrazione heb ik niet meer aangetroffen)
Vandaag de korte etappe (om uit te rusten denk ik heeft Reitsma dat zo gepland) en morgen komt er een hele zware: 61 km, maar daarin 1245 meter klimmen! De daaropvolgende etappes zijn lichter dus als het morgen lukt zou het in principe mogelijk moeten zijn om Rome te halen (ja ik houd de spanning erin, dat merk je wel.
Tot de volgende mogelijkheid voor internet!

  • 20 Juli 2009 - 17:19

    Atje:

    Ha die Jan, Gisteren was ik met de meiden (Janneke en Jet) bij Janneke thuis en hebben we het natuurlijk over je reis gehad. We hebben geconstateerd dat je verslag zo uitvoerig is dat je feitelijk haast niets meer hoeft te vertellen. Blijft natuurlijk over de beleving van dit alles en de krachten die je hebt moeten leveren om dit alles te kunnen bereiken. Toscane en dus ook Florence en Siena zijn voor mij zo herkenbaar. ben daar verschillende keren geweest in mijn vorig leven en heb er vele goede maar ook wat slechte herinneringen. gelukkig overheersen de goede. Kan me voorstellen dat je hier vreselijk van geniet. reis voorzichtig. Mogelijk dat je inmiddels (bijna) in Rome bent. We horen van je. Lieve groet Atje

  • 21 Juli 2009 - 11:10

    Jolanda:

    Hallo Jan,

    Ik ben de dochter van Riekie, je hebt Riekie en Cor 14 jullie ontmoet, ook opweg naar Rome. Vandaag 21 juli verwachten zij in Rome aan te komen. Ze vertelde mij dat ze jou waarschijnlijk weer treffen. Vandaar wil ik je via deze weg vragen, als je ze ziet geef ze dan een dikke knuffel van mij!!!!
    Overigens een geweldig reisverslag!!

    groetjes Jolanda

  • 21 Juli 2009 - 20:36

    Lydia:

    jan daar zit je dan helaas helemaal naast. google geeft vele vele hits op casciano di murlo, en zeker in t nederlands! dus dat je daar veel gele nummerborden ziet...
    weer erg genoten van je foto's.
    dat wordt na thuiskomst, nog een serieus avondje foto's kijken.
    en hier vooral dinsdagavond veel onweer en regen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

fietsen naar rome

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2009

Weer thuis

01 Augustus 2009

Halverwege de terugreis

31 Juli 2009

Op weg naar huis

25 Juli 2009

laatste loodjes

23 Juli 2009

Van de Brunello naar Lago di Bolsena
Jan

Dit jaar fiets ik vanuit Uithoorn naar Zuid-Frankrijk, een land waar ik nog nooit heb gefietst. Onderweg ga ik in Parijs langs om de eerste verjaardag van Olivier te vieren. Arno fiets tot aan Parijs met me mee

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 79365

Voorgaande reizen:

28 Juni 2017 - 29 Juli 2017

De groene weg naar de Middellandse zee

20 Juni 2014 - 23 Juli 2014

Schotland rond

15 Juni 2013 - 21 Juli 2013

Naar het zuiden van Frankrijk

30 Juni 2011 - 30 Juli 2011

End to End 2011

08 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Limesroute tot Budapest

15 Juni 2009 - 02 Augustus 2009

fietsen naar rome

Landen bezocht: