Halverwege de terugreis - Reisverslag uit München, Duitsland van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu Halverwege de terugreis - Reisverslag uit München, Duitsland van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu

Halverwege de terugreis

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 Augustus 2009 | Duitsland, München

Even een berichtje uit Munchen. Zoalsje begrijpt is het eerste deel van de terugreis geslaagd. Vanmorgen om zeven uur ben ik in Munchen aangekomen, waar ik een dag doorbreng. Dat is niet zo moeilijk want Munchen is een gezellige stad waar veel te zien is. Ik heb al een orgelconcert in de Dom (Frauenkirche)
gehoord en echte Lederhosenmuziek (met accordeon, houten lepels en zwepen(!)) op de Victualienmarkt. Vanavond om kwart voor elf vertrekt de trein naar Amsterdam.

• 04 Augustus 2009 - 11:28

Riekie En Cor:

beste jan,

Na een paar dagen Anquillara zijn wij weer terug in rome. Nog 2 dagen een hotelletje en wij vliegen donderdag terug. (gelukkig)
    Wij hebben er nu genoeg van.
    Leuk je laatste belevenissen in ons Munchen(kleindochter werkt daar) mee te krijgen en natuurlijk onze prominente foto op de site.
    groetjes, wij laten weten als we thuis zijn.

Riekie en Cor