aan de Bodensee - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu aan de Bodensee - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu

aan de Bodensee

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

30 Juni 2009 | Oostenrijk, Bregenz

Ziezo, nu sta ik aan de Bodensee. Het waren inderdaad twee rustige etappes met soms wat klimmetjes erin, maar niets echt moeilijks. Daarmee is deel 1 van Reitsma klaar, en gaat er een nieuw deel open waarin de kaarten niet overwegend groen zijn zoals in deel 1 maar donkerbruin. Morgen gaat het nog langs de Rijn en de Ill, maar daarna komen de echte Alpenpassen, de Arlbergpas en de Reschenpas. Misschien is er even internetstilte, want ik weet niet of ze in Bludenz of Pettneu ook een internetcafe hebben, het lijken me niet zulke wereldsteden.

Het is erg leuk om iedere keer als ik inlog jullie reacties te lezen. Het geeft je echt een goed idee van contact met het thuisfront. Ik weet niet hoe ik via de site een bericht terug kan sturen, maar wel als je een bericht achterlaat op mijn hotmailadres.

Groeten tot horens/ziens

Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bregenz

fietsen naar rome

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2009

Weer thuis

01 Augustus 2009

Halverwege de terugreis

31 Juli 2009

Op weg naar huis

25 Juli 2009

laatste loodjes

23 Juli 2009

Van de Brunello naar Lago di Bolsena
Jan

Dit jaar fiets ik vanuit Uithoorn naar Zuid-Frankrijk, een land waar ik nog nooit heb gefietst. Onderweg ga ik in Parijs langs om de eerste verjaardag van Olivier te vieren. Arno fiets tot aan Parijs met me mee

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 79312

Voorgaande reizen:

28 Juni 2017 - 29 Juli 2017

De groene weg naar de Middellandse zee

20 Juni 2014 - 23 Juli 2014

Schotland rond

15 Juni 2013 - 21 Juli 2013

Naar het zuiden van Frankrijk

30 Juni 2011 - 30 Juli 2011

End to End 2011

08 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Limesroute tot Budapest

15 Juni 2009 - 02 Augustus 2009

fietsen naar rome

Landen bezocht: