aan de Bodensee - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu aan de Bodensee - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Jan Wouwe - WaarBenJij.nu

aan de Bodensee

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

30 Juni 2009 | Oostenrijk, Bregenz

Ziezo, nu sta ik aan de Bodensee. Het waren inderdaad twee rustige etappes met soms wat klimmetjes erin, maar niets echt moeilijks. Daarmee is deel 1 van Reitsma klaar, en gaat er een nieuw deel open waarin de kaarten niet overwegend groen zijn zoals in deel 1 maar donkerbruin. Morgen gaat het nog langs de Rijn en de Ill, maar daarna komen de echte Alpenpassen, de Arlbergpas en de Reschenpas. Misschien is er even internetstilte, want ik weet niet of ze in Bludenz of Pettneu ook een internetcafe hebben, het lijken me niet zulke wereldsteden.

Het is erg leuk om iedere keer als ik inlog jullie reacties te lezen. Het geeft je echt een goed idee van contact met het thuisfront. Ik weet niet hoe ik via de site een bericht terug kan sturen, maar wel als je een bericht achterlaat op mijn hotmailadres.

Groeten tot horens/ziens

Jan